Deloitte verandert naam webshop voor risicorapporten op basis van kunstmatige intelligentie en verdubbeld database

 

Deloitte, advies- en consultancyorganisatie op het gebied van accountancy, financiële,  risico- en belastingzaken, lanceerde vorig jaar december een webshop waarmee met een druk op de knop risicorapporten kunnen worden opgevraagd. De organisatie heeft de naam van de webshop veranderd in DeloitteSmartReports.com (https://deloittesmartreports.com). Inmiddels is de database naar 100.000 jaarverslagen. Hierdoor zijn volgens Deloitte de rapporten nog uitvoeriger en nauwkeuriger geworden, aangezien ze nu gebaseerd zijn op tweemaal zoveel data

Bij DeloitteSmartReports.com kan iedereen benchmarkingrapporten op maat kopen die de meest actuele inzichten geven in een industrie of bedrijf. Het huidige assortiment bestaat uit risico- en strategierapporten en de Security Quickscan. De datawetenschappers van Deloitte breiden hun technologie de komende tijd verder uit waardoor geïnteresseerden ook recht kunnen bij DeloitteSmartsReports voor Merge & Acquisition-rapporten en Technology-rapporten. Alle rapporten worden gegenereerd door kunstmatige intelligentie, wat volgens Deloitte een extra waarborg is voor nauwkeurigheid en kwaliteit. “De technologie achter de rapporten is aanzienlijk verbeterd. Voorheen konden we alleen de risicohoofdstukken in jaarrapporten scannen, maar nu is het mogelijk om volledige jaarrapporten te doorzoeken op mogelijke risico’s waar bedrijven voor moeten uitkijken.”