Michael Salters aan de slag bij MainPlus Schadeherstel

 

Michael Salters gaat per 1 juli a.s. aan de slag gegaan bij MainPlus Schadeherstel, het in Rijswijk gevestigde bedrijf dat begin dit jaar is gestart als ‘regisseur’ op het gebied van schadeherstel. Salters werkt als medewerker bij het Klant Contact Center(KCC), waar hij zich bezighoudt met  de eerste lijns -intake van de binnenkomende schademeldingen. “Met zijn jarenlange ervaring op het gebied van schadeherstel is Michael een welkome versterking om de werkzaamheden van het KCC verder te optimaliseren”, aldus MainPlus Schadeherstel, dat zich eveneens per 1 juli a.s. daarnaast versterkt met Mireille Woudt, die als  Manager Operations Schadeherstel verantwoordelijk wordt voor het aansturen van de medewerkers in het Klant Contact Center en de schadecoördinatoren.  Michel Salters heeft in het verleden o.a. 32 jaar gewerkt bij Nationale-Nederlanden  als (senior)opdrachtcoördinator en kwaliteitscoördinator. Daarna werkte hij gedurende een kleine 2,5 jaar als office manager bij een reconditioneringsbedrijf.