In de peiling!: Lemonade gaat de verzekeringsmarkt echt veranderen!

Lemonade, vorige week gestart in ons land, zegt ‘ conservatieve verzekeringswereld’ uit willen dagen  met een totaal afwijkende aanpak van de traditionele manier van werken. Gaat  deze fintech verzekeraar echt de verzekeringsmarkt veranderen, deel of helemaal niet? We zijn benieuwd naar uw mening. Vul de poll hieronder in of ga naar de website  www.riskenbusiness.nl. Bij voorbaat dank voor uw medewerking

Lemonade gaat de verzekeringsmarkt echt veranderen!

Bedankt voor uw medewerking

Uitslag  vorige poll: Iets meer dan de helft van de  lezers denkt voor eind juni weer naar kantoor te kunnen en klanten te bezoeken

Iets meer dan de helft van de lezers van Risk & Business – 53,93% – denkt uiterlijk in juni weer naar te kunnen en klanten te kunnen bezoeken.  Uit de poll van vorige week, waarop in vergelijking met eerdere stellingen door veel brancheprofessionals is gereageerd, kwam naar voren verreweg de meeste lezers (41,57%) denken dat de negatieve impact van het coronavirus voor de gezondheid van mensen in juni dusdanig is verminderd dat zij weer mensen mogen ontmoeten, op kantoor of bij de klant.

Van alle inzenders denkt 11,24% dat dit al in mei mogelijk en 1,12% is dermate optimistisch dat men  eind van deze maand al naar kantoor denkt te kunnen en klanten denkt te kunnen bezoeken. Ruim een vijfde (21,35%) mikt op juli als datum voor kantoor- en klantbezoek, 14,24% op augustus/september en 7,87% op het laatste kwartaal van dit jaar. De overige inzenders denken pas volgend jaar naar kantoor te kunnen en klanten en collega’s weer te kunnen ontmoeten: 1,12% in het eerste kwartaal en eenzelfde percentage in het tweede kwartaal van 2021.