Ondanks vakantiemaand toch weer meer dan 10.000 bezoekers voor Risk & Business

Hoewel veel verzekerings-, schade- en riskmanagementprofessionals in juli met vakantie zijn gegaan heeft het aantal bezoekers aan de website van Risk & Business andermaeal de 10.000-grens overschreden: 10.290, Dat is weliswaar het laagste aantal in een maand sinds vorig jaar september, maar wel ruim 2.000 bezoekers hoger dan vorig jaar juli.In de eerste zeven maanden van dit jaar is de website tot dusver 90.210 keer geraadpleegd, een gemiddelde van 428 per dag.

Het meest gelezen bericht – meer dan 400 keer – in juli betrof het artikel over de opening van een wasstraat door Belfor  in al haar vestigingen waarvan de opbrengst ten goede komt aan het goede doel: de Stichting ALS. Met iets minder bezoekers kwam het  bericht over de overstap van Karin van de Wejjst naar het claimsteam van Swiss Re Corporate Solutions op de tweede plaats. Bij de vijf meest gelezen berichten in juli  behoren verder de blog van Peter Hartman over’ het Chinese Feyenoord dat de verzekeringswereld verovert, de winst van W.A. Hienfeld  van de Aon Claims Award, en de naamsverandering van Overtoom Brandexperise in OBEG: de Overtoom Brand Expertise Groep.

De top 10 wordt gecompleteerd door de poll van het NIVRE over letselschade, de uitbreiding van Burghgraef van Tiel met twee medewerkers, de aankondiging van de tweede bijeenkomst van Transport Oude Lichting, de blog van Francie Peters (Het Bureau) over de keerzijde van pragmatisch regelen en de samenvatting van het interview van Jeroen Weurding (Swiss Re Corporate Solutions) in Risk & Business met als titel ‘ Verzekeringsbranche moet durven nieuwe risico’s te accepteren’.