Nieuwe editie magazine Risk & Business verschenen

 

Vandaag is de nieuwe editie van het Risk & Business digitale magazine verschenen. In de 24 pagina’s tellende uitgave wordt uitgebreid stil gestaan bij het ‘Building Trust’-onderzoek  van onderzoeksbureau Fred de  Jong naar het vertrouwen in de verzekeringsbranche.  Daarnaast licht Peter Hartman (RiskFitInnovation) de impact en mogelijkheden van blockchain toe voor de verzekeringsbranche en geeft het management van Crawford & Company in een interview aan ook in ons land groeimogelijkheden te zien op het gebied van massaclaims.

In de alweer achtste uitgave van dit jaar zijn daarnaast interviews opgenomen met Frank Heijselaar van Hienfeld, de winnaar van de Aon Claims Award,  over het belang van een goede schadeafwikkeling en met Paul de Vlieger en Wilfred van Roij van Digitale Opsporing over de nog onvoldoende benutte mogelijkheden van digitaal forensisch onderzoek. Verder zijn verslagen te lezen van De Letselschade Raadsdag, het seminar van SUREbusiness over zakelijke schadeverzekeringen en dat van de Branchegroep Personenschade van het NIVRE over waarneming. De uitgave wordt gecompleteerd met blogs van Tom van der Leck (Friss) – over het voorkomen van de kans op ongewilde deelname aan witwaspraktijken en terrorisme  – en van  Gwenny Nales (Van Ameyde Group) over data-analyse en profilering, en een artikel over de nieuwe editie van de  mastercourse Aansprakelijkheid en Verzekering  van de European School of Law

Het volledige magazine kunt u hier downloaden: http://riskbusiness.kinsta.cloud/wp-content/uploads/2017/12/RB_8_2017.pdf.

.