Nieuwe editie digitale magazine Risk & Business verschenen

Vandaag (donderdag 14 september() is een nieuw editie verschenen van het digitale magazine van Risk & Business. In het magazine staan negen artikel verspreid over 24 redactionele pagina’s. In de uitgave staat onder meer een interview met Richard Ariëns en Ansfried Snijders (Mercury Trade Credit) die met hun naar eigen zeggen afwijkende aanpak het vertrouwen van de markt in kredietverzekeringen weer willen terugwinnen. In een ander artikel pleit Rob Vis Dieperink (Corocor) voor meer samenwerking, zowel binnen als buiten de branche, en belicht Ruurd Simonides (Verweij Hoebee Groep) het specifieke expertisesegment van P&I -schades.

Verder wordt uitgebreid aandacht besteed aan de bijeenkomst ter gelegenheid van de eerste uitreiking van de Rob Insinger Duurzaamheid Award van de Stichting Duurzaam Herstel. Daarnaast zijn er columns van de hand van  Cees Coumou (lid Genootschap van Risk Management) over integriteitsrisicoanalyse, van Gwenny Nales, Corporate Communications Officer bij Van Ameyde Group, over mobiele oplossingen schade-expertise op
afstand, en van Riekje Stokes (Stokes Verhoor Strategie) over waarheidsvinding en het motief van de frauderende klant.  De uitgave wordt gecompleteerd door een tweede, uitgebreide bijdrage van Mouringh Borleffs, onafhankelijk interim manager‘strategie executie’ en moderator voor innovatie, met als titel ‘Koers Zetten – Koers houden.

Bekijk HIER het magazine.