CED profileert zich met nieuwe frisse huisstijl als waardespecialist

‘We beschermen en behouden wat voor mensen van waarde is’. Dat is de nieuwe koers en strategie van CED, die CEO Hans Coffeng gisteren presenteerde tijdens een relatie-evenement in Maarssen . “Eindgebruikers denken niet in termen van schade. Die hebben iets waardevols, willen die waarde behouden. En áls er iets gebeurt willen ze dat het zo snel en meelevend mogelijk wordt opgelost.”

CED heeft naar eigen zeggen  de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in de gouden combinatie van slimme technologie en menselijke expertise en betrokkenheid. Coffeng: “Daardoor kunnen we snel, efficiënt en op een betrokken manier werken. Niet alleen real-time, als het mis dreigt te gaan, maar ook pre-time, nog vóórdat een risico ontstaat. Juist op dat punt zien we een belangrijke rol voor CED als ‘waardemanager’. Schade voorkomen is dé manier om waarde te behouden.”

In drie domeinen – ‘Property’, ‘Mobility’ en ‘Vitality’ – biedt het nieuwe CED volledig geïntegreerd ‘waardemanagement’. Van preventie, noodhulpverlening en schademelding tot expertise en herstel. Dit alles uit één hand en onder één vlag. Vrijwel alle bestaande labels (EMN Mens, EMN Forensic, MultiHerstel en HDS) gaan dan ook op in het nieuwe CED. Alleen voor noodhulpverlening (SOS International) en specialistische schade-expertise (EMN) blijft CED afzonderlijke merknamen hanteren.