TVM bevestigt komst eigen alarmcentrale: TVM assistance

 Op 27 december jl. meldde Risk & Business dat TVM verzekeringen vanaf 1 januari 2018 van start zou gaan met een eigen alarmcentrale om nog slagvaardiger klanten te kunnen bijstaan bij acute hulpverlening bij schades. De transportverzekeraar heeft dat vandaag bevestigd in een persbericht. “TVM assistance kan worden ingeschakeld voor directe hulp en deskundige medewerkers zetten zich in om de verzekerde weer zo snel mogelijk mobiel te krijgen.”

CEO Arjan Bos: “In transport is tijd geld. Als gespecialiseerde transportverzekeraar weten we dat als geen ander. Daar is ook de inzet van TVM assistance 24/7 op gericht. Op onze mensen kan de klant rekenen. Denk hierbij aan berging, repatriëring, diefstal van voertuig, persoonlijke hulp bij ziekte of ongeval in het buitenland, ladingschade met bederfelijke producten of bij brand aan het bedrijfsgebouw.”

De opzet van TVM verzekeringen past in de strategische visie van het bedrijf voor de komende jaren, waarin het bieden van toegevoegde waarde voorop staat. De grootste gespecialiseerde transportverzekeraar wil zich juist door kwaliteitsimpulsen onderscheiden in een markt met prijsvechters.
TVM verzekeringen ziet een goede hulpverlening als een van haar kernprocessen en wil dat nog meer versterken door de meldingen via een alarmcentrale in eigen huis te houden.

Tot 1 januari werkte TVM samen met een aantal alarmcentrales. TVM verzekeringen is de eerste verzekeraar in het beroepsgoederenvervoer met een eigen centrale, gekoppeld aan een netwerk met erkende bergers en andere specialisten. De noodknop in de Trucker App staat ook rechtstreeks in verbinding met TVM assistance.

Het eerdere bericht over de TVM Alarmcentrale vindt u hier: http://riskbusiness.kinsta.cloud/nieuws/insurance/tvm-komt-met-eigen-alarmcentrale-tvm-assistance/.

Illustratie: TVM