Schouten Zekerheid lanceert nieuwe dienstverlening: S.O.S. (Second Opinion Schade)

 

Schouten Zekerheid heeft een nieuwe dienstverlening aan haar palet toegevoegd: S.O.S, wat staat voor Second Opinion Schade). Met de nieuwe dienstverlening wil Schouten Zekerheid ondernemers en particulieren helpen bij onenigheid met de verzekeraar over een – in uw ogen – onterechte weigering van een schade-uitkering of bij twijfel aan de conclusie van hun verzekeraar met het verkrijgen waar ze recht op hebben.

“We merken regelmatig dat klanten het niet eens zijn met de beslissing van hun verzekeraar,” begint Johan Keus, teamleider Schade bij Schouten Zekerheid. “Omdat het vaak te tijdrovend is en veel ‘gedoe’ oplevert om de beslissing aan te vechten, laat men het erbij zitten. Met S.O.S. nemen we ondernemers en particulieren die nog geen relatie van ons zijn het – vaak intensieve – gevecht met verzekeraars uit handen. Door onze omvang en expertise hebben we invloed en slagkracht richting verzekeraars. Daarnaast hebben onze schadespecialisten een jarenlange ervaring, zijn ze zeer goed opgeleid én hebben ze veelal een juridische achtergrond, die in zulke dossiers goed van pas komt.”

Werkwijze S.O.S.

Nadat Schouten Zekerheid de relevante achtergrondinformatie over de zaak heeft ontvangen, gaat het S.O.S.-team aan de slag. Allereerst wordt een kosteloze quickscan uitgevoerd om te bepalen of het dossier in aanmerking komt voor S.O.S. Wanneer dit het geval is, gaat na een akkoord op de kosten de S.O.S. van start en voert Schouten Zekerheid alle communicatie met verzekeraars en andere partijen. “Uiteraard is er regelmatig contact met de klant om de voortgang en vervolgstappen van de zaak te bespreken”, benadrukt Schouten Zekerheid.

Voor meer informatie of het insturen van een S.O.S.-verzoek: https://www.schoutenzekerheid.nl/Pages/nl-NL/Service/second-opinion-schade-sos.

 

Foto Schouten Zekerheid