ProfVisie: Nieuwe adviesdienst Fred de Jong voor assurantie-ondernemers om te sparren over strategische keuzes

0

 

‘De afgelopen tijd word ik regelmatig gevraagd om met ondernemers in de financieel adviesmarkt te sparren over de toekomst van de adviesmarkt, de impact van actuele discussies en de gevolgen voor de strategische keuzes van die ondernemers. Dat bracht mij op het idee om die specifieke dienstverlening te concretiseren in het concept ProfVisie.” Zo licht dr. Fred de Jong van Adviesbureau Fred de Jong het ontstaan van zijn nieuwe adviesdienst toe.

Bij ProfVisie kunnen ondernemers kiezen uit interactieve sessies op het eigen kantoor van 2, 3 of 4 uur. Daarin gaat Fred de Jong sparren over de strategische keuzes waar de ondernemer voor staat. “Waarin u uw eigen visie ontwikkelt op een voor u duurzaam en rendabel businessmodel voor de toekomst en waarin u wordt bijgepraat over de actuele trends en ontwikkelingen die impact hebben op uw businessmodel.”

Wat levert ProfVisie de ondernemer op? De Jong: “U bent in staat om uw eigen toegevoegde waarde concreet te maken, u bent geprikkeld om na te denken over de duurzaamheid van uw huidige businessmodel en de strategische keuzes die u zult moeten maken voor de toekomst van uw bedrijf. Zoals over het verdien- en businessmodel, transparantie, onafhankelijkheid, digitaal advies, communicatie en marketing, waarde van advies.  Daarnaast bent u op de hoogte van de actuele trends en ontwikkelingen die van invloed zijn op de inhoud en rol van uw werk, onder meer op het gebied van o.a. regelgeving, concurrentie, digitalisering, samenwerking en klantgedrag.”

Tijdens het ProfVisie consult zoekt Fred de Jong samen met de ondernemer naar antwoorden op onder meer vragen als ‘waar moet ik mij op voorbereiden als financieel adviesbedrijf?’, ‘welke strategische keuzes moet ik maken?’, ‘welk businessmodel is voor mijn kantoor het meest duurzaam rendabel? Daarnaast kunnen ondernemers ook andere, eigen vraagstukken inbrengen.”

Na het maken van een afspraak voor de sessie bij de ondernemer op kantoor, ontvangt deze vooraf een aantal vragen die hij/zij u ter voorbereiding op die sessie moet invullen. Tijdens de ProfVisie sessie worden de antwoorden en strategische uitdagingen besproken.  Fred de Jong brengt hiervoor een bedrag in rekening van € 400 (2 uur), € 500 (3 uur) of € 600 (4 uur). De tarieven zijn excl. 21% BTW en reiskosten a 0,30/ km.

Voor meer info: dr. Fred de Jong (tel. 06-28 25 30 21); www.freddejong.eu of
www.tussenpersoonzonderprovisie.nl.

Laat een reactie achter