Nieuwe merkcampagne voor Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden start vandaag met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering. Hiermee zet Nationale-Nederlanden zich neer als de onvoorwaardelijke supporter die mensen aanmoedigt om alle veranderingen in het leven vol vertrouwen aan te gaan. Een campagne die over kansen en mogelijkheden gaat in plaats van over risico’s, juist ook op momenten dat er in je leven iets verandert.

De nieuwe merkbelofte staat centraal in de nieuwe commercial van Nationale-Nederlanden. Daarin laat de jonge Bobbie zien dat veranderen een kwestie van doen is. Vol vertrouwen neemt ze het heft in eigen hand en besluit haar loszittende melktand zelf het laatste zetje te geven. De boodschap: ‘Voor welke verandering je ook staat, onze support heb je. Dus kom maar op met het leven.’

Mariëlle Krouwel, Head of Global Branding NN Group: “Verandering is de enige constante in het leven. Sommige veranderingen initiëren mensen zelf, maar bij Nationale-Nederlanden zien we dat er ook belangrijke zaken in het leven zijn die je overkomen. Soms met grote impact en financiële consequenties. Nationale-Nederlanden pakt de rol van supporter en moedigt heel Nederland aan om in beweging te komen. Met onze verzekeringen, pensioenen en bankzaken én inspirerende maatschappelijke initiatieven geven wij mensen de support om vol vertrouwen veranderingen in hun leven aan te gaan.”

Kijk hier voor de nieuwe commercial: