Innovatie met dubbele winst
‘Uit onze klantdata weten we dat ondernemers flink kunnen besparen binnen hun wagenpark met relatief eenvoudige aanpassingen. Met Hello Mobility helpen we ze om hiermee structureel aan de slag te gaan’, vertelt Kokke van der Werf,directeur van Sparklab, het innovatielab van Nationale-Nederlanden. “Hello Mobility is een mooi voorbeeld hoe we onze ruime ervaring met het verzekeren van wagenparken koppelen aan nieuwe inzichten vanuit Sparklab.:
Hello Mobility uitgelegd
Hello Mobility combineert de resultaten van meetapparatuur in voertuigen
met persoonlijke coaching om gericht de resultaten van een wagenpark te
verbeteren. Samen met een coach analyseren ondernemers de huidige resultaten
van het wagenpark. Via een online dashboard worden deze resultaten zoals het
rijgedrag, schadeverloop, brandstofverbruik en de
onderhoudskosten bijgehouden. Aan de hand daarvan stelt de coach verbeteringen
en eventuele trainingen voor van chauffeurs. Al na twee weken krijgt de
ondernemer een eerste analyse van de meetgegevens met verbetertips.
Hello Mobility start met een selecte groep ondernemers. Op basis van de resultaten wordt Hello Mobility doorontwikkeld. Bent u ondernemer en wilt u hieraan meedoen? Meld u dan aan via www.hellomobility.nl.
Voor iedereen beschikbaar
“Nationale-Nederlanden heeft veel ervaring met hulp bij preventie en wil dit breder inzetten. Dit betekent dat diensten die hier aan bijdragen breed beschikbaar moet zijn, voor klanten én niet-klanten. Nationale-Nederlanden wil Nederland écht veiliger maken”, benadrukt de verzekeraar.
Meer informatie op www.hellomobility.nl of bekijk het hellomobility-filmpje https://www.youtube.com/watch?v=UjXwGYDlwpE .