Meijers breidt functionaliteiten  klantportaal ‘Mijn Meijers’ uit met schademeldingen en naverrekenen

 

Meijers makelaars in assurantiën in Amstelveen heeft de functionaliteiten van zijn klantportaal ‘Mijn Meijers’ verder uitgebreid. Naast het inzien van gegevens, polissen en bezoekverslagen kunnen klanten nu ook schades melden en naverrekeken. Gisteren (19 januari jl.) heeft Meijers de mogelijkheid gelanceerd om ‘slim schades te melden via een intelligent schadeformulier’. “De relatie vult dan alleen de vragen in die relevant zijn voor de schade. Gegevens die al bekend zijn verschijnen automatisch in beeld. Dit levert tijdwinst op voor de gebruiker en er volgt direct een bevestiging van de schademelding.”

Sinds de tweede week van januari kunnen relaties ‘Mijn Meijers’ ook gebruiken om actuele gegevens door te geven om de Employee benefits-polissen na te verrekenen. Denk bijvoorbeeld aan de verzamelloonstaat en werknemersgegevens; ook kunnen relaties hun loonfactor aangeven. Cyberprotectie is volgens Meijers een belangrijk element in het portaal. “Gevoelige informatie, zoals BSN-nummers, versleutelt het systeem automatisch bij verzending.”

Meijers is daarnaast ook druk bezig om de overige verzekeringssoorten te kunnen naverrekenen via het ‘Mijn Meijers’- portaal. Dit gebeurt altijd in het voorjaar. Het systeem verwerkt ook wijzigingen die relaties tussentijds doorgeven. Hierdoor hebben relaties altijd en overal toegang tot de meest actuele gegevens”, aldus Meijers, die zelf aangeeft dat de functionaliteiten van ‘Mijn Meijers’ uniek zijn onder makelaars in assurantiën. Ook claimt de Amstelveens makelaar in assurantiën dat het ‘aan kop loopt bij de ontwikkeling van klantvriendelijke digitale mogelijkheden’.