Lloyd’s Market Association besluit tot sluiten kantoor tot eind van de maand in reactie op COVID-19

De Lloyd’s Market Association (LMA) heeft besloten van dinsdag 17 maart tot en met eind maart haar ‘Work From Home’ Business Continuity Plan in werking te stellen. In die periode is het kantoor aan de Lime Street 1 in hartje Londen gesloten en zullen de medewerkers hun werkzaamheden vanuit huis voortzetten. “Hoewel ons kantoor dicht is, kunnen er zaken gedaan blijven worden en zullen we as close as usual onze werkzaamheden blijven uitvoeren”, aldus LMA.

“We willen u informeren over de beslissingen die de Lloyd’s Market Association heeft genomen met betrekking tot de impact van COVID-19 op onze dagelijkse activiteiten, evenementen en commissievergaderingen”, zo vervolgt de LMA.

De maatregelen zijn:

  • Business as Usual:  Vanaf dinsdag 17 maart zijn de LMA-kantoren gesloten, maar we zijn nog wel open. We hebben al onze LMA-medewerkers gevraagd om thuis of elders buiten het kantoor op afstand te werken;
  • Evenementen en Academy-programma’s: Vanaf vandaag, vrijdag 13 maart, tot eind april, zijn al onze LMA-evenementen en Academy-programma’s uitgesteld. We hebben alle geregistreerde deelnemers geïnformeerd;
  • Commissie-  en ad-hocvergaderingen – Vanaf vandaag, vrijdag 13 maart, worden alle LMA-vergaderingen georganiseerd via conference call, Video Call of een combinatie van beide.

“We erkennen dat dit een andere manier van werken is. We zijn volledig uitgerust en voorbereid om zo dicht mogelijk bij onze gebruikelijke manier van werken te blijven opereren. Bij vragen kunt u contact opnemen met één van de LMA-leden’, aldus de organisatie.