Dirk De Nil op Zurich Broker BBQ: “Er zit weer een zware renewal aan te komen, maar als we op tijd in contact treden moet het goedkomen. Ook dit jaar staan we zeker open voor new business!”

Daar waar andere organisaties vanwege de coronamaatregelen besloten hun relatie-events noodgedwongen af te zeggen, ging vorige week donderdag (2 september)  de jaarlijkse Broker BBQ van Zurich gewoon door.  Op Landgoed Te Werve Buiten in Rijswijk werden in de volle buitenlucht  met inachtneming van een aantal stringente maatregelen ongeveer 200 relaties verwelkomd. Toegang was uitsluitend mogelijk met een speciaal coronatoegangsbewijs via de CoronaCheck-app met ID-bewijs. Bij het verlaten van het evenement kreeg iedereen tevens een corona zelftest met het verzoek deze na 5 dagen te gebruiken conform de door de overheid opgelegde regels. Er is bij de organisatie sindsdien nog geen enkel besmettingsgeval gemeld.

Tim van Lier, manager Marketing & Communications van Zurich: “Ik denk dat het mooi is dat we laten zien dat het wél veilig kan. We hebben alle maatregelen van de overheid in acht genomen en ondanks het extra werk was het meer dan de moeite waard. Laten we hopen dat evenementen op deze manier kunnen blijven plaatsvinden, want dat is voor de branche van groot belang.’’ 

Eerder op de avond liet Dirk DeNil, CEO Zurich Benelux & Nordics bij Zurich Insurance Company, zich in soortgelijke bewoordingen uit: “Het eerste evenement in anderhalf jaar is een feit, de verzekeringswereld waarin persoonlijk contact zo belangrijk is, was hier denk ik hard aan toe! Het mag weer! “ Ook had hij voor zijn gehoor een korte zakelijke boodschap in petto: “Er zit weer een zware renewal aan te komen, maar als we op tijd in contact treden moet het goedkomen. Ook dit jaar staan we zeker open voor new business!”