DELA Verzekeringen haalt niveau 2 van de Gouden Oor Erkenning

DELA Verzekeringen heeft dinsdag de Gouden Oor Erkenning niveau 2 uitgereikt gekregen. DELA Verzekeringen heeft nu drie jaar de Gouden Oor Erkenning, een bewijs dat de organisatie goed luistert naar de wensen van de klant. Ron van Kesteren, directeur van Stichting toetsing verzekeraars: ‘DELA Verzekeringen toont aan dat ze al jaren het klantbelang centraal stelt en echt wil weten wat er bij klanten leeft. Dit hogere niveau is een mooie erkenning voor de ambitie van DELA Verzekeringen om de dienstverlening aan haar klanten steeds verder te verbeteren en uiteindelijk het hoogste niveau te bereiken.’ 

Gouden Oor Erkenning waardevol 
Edward van Wingerden, adjunct-directeur Klantencontactcentrum DELA: ‘De Gouden Oor erkenning is voor ons waardevol omdat het een bewijs is dat de feedback en behoeften van leden, klanten en medewerkers de drijvende krachten zijn voor onze organisatie. Op naar niveau 3!’.

Stichting toetsing verzekeraars en het Gouden Oor
Het Gouden Oor stimuleert organisaties de stem van de klant te integreren in hun dienstverlening en zodoende structureel de klantbeleving naar een hoger plan te tillen.
Kijk voor meer informatie over de Gouden Oor-audit door Stichting toetsing verzekeraars op https://www.toetsingverzekeraars.nl/wat-kunt-u-van-ons-verwachten/toets-gouden-oor-standaard/.

« Terug