Centraal Beheer lanceert nieuwe dienst voor hulp bij onverzekerde juridische problemen

Centraal Beheer introduceert een nieuwe dienst: Juridische Hulp. Makkelijk en snel juridisch advies voor iedereen die hulp kan gebruiken bij juridische problemen. Met advies op maat en tegen vaste kosten. Met Juridische Hulp van Centraal Beheer kunnen klanten en niet-klanten juridisch advies en ondersteuning krijgen bij problemen rondom ‘Huis’, ‘Consumentenzaken’ en ‘Werk’. Maar ook informatie krijgen en voorbeeldbrieven downloaden.
Lang niet iedereen is verzekerd voor juridische hulp. Marteyn Roose, directeur bij Centraal Beheer: “We weten dat 40% van de Nederlanders helemaal geen rechtsbijstandverzekering heeft. En de mensen die wel een verzekering hebben, hebben die vaak maar voor een specifiek juridisch gebied. Maar wat als je toch juridische hulp nodig hebt? Bijvoorbeeld wanneer er ontslag dreigt op je werk, er een probleem is met de verbouwing van je huis, of met een auto die je hebt gekocht. Dan wil je niet zelf op zoek moeten naar de beste oplossing. Maar snel en goed geholpen worden. Met duidelijkheid over de kosten. Daarom hebben we Juridische Hulp opgezet. Om ook iedereen met een onverzekerd juridisch probleem te kunnen helpen.“ Juridische Hulp past in de koers van Centraal Beheer om niet alleen verzekeringen maar ook diensten aan te bieden, waarmee we mensen altijd verder helpen.
Juridische Hulp is makkelijk online aan te vragen en de kosten zijn direct duidelijk. De klant vult in waarvoor hij hulp zoekt. Binnen één werkdag wordt contact opgenomen door een jurist die specialist is op het aangegeven probleem. Samen met de klant wordt de situatie besproken en de mogelijke vervolgstappen. Zo zorgen we er samen voor dat het probleem wordt opgelost, met oog voor de onderlinge relaties. Juridische Hulp is er voor iedereen, of je nu wel of niet klant bent bij Centraal Beheer