Centraal Beheer lanceert 61e ‘Even Apeldoorn bellen’-commercial

Gisteren 3 juni ging de nieuwe ‘Even Apeldoorn bellen’-commercial ‘Freedom’ in première. Dit is de 61ste commercial in de langstlopende reclamecampagne van Nederland. Gestart in 1985 en bekend van bekroonde klassiekers als ‘Rio’, ‘Leeuw’ en ‘Acupunctuur’.
De nieuwe commercial ‘Freedom’, geregisseerd door Matthijs van Heijningen jr., past naadloos in de huidige tijdsgeest; we snakken allemaal naar meer vrijheid. Zo ook de hoofdpersoon in het verhaal: een ‘bad boy’ die zo ‘bad’ niet is. Hooguit wat bijdehand en zelfverzekerd. Toch moest hij een poosje ‘zitten’. Tot vandaag. De zon schijnt, dak open, muziekje aan. Proost, daar gaat hij. Op het vrije leven! Maar dan…
Beproefd recept voor een glimlach
“‘Even Apeldoorn bellen’ is een beproefd en bekroond concept waarmee wij, door vermakelijke oeps-momenten, Nederland graag een glimlach bezorgen”, legt Peggy Spaapen, senior manager Strategie Merkpositionering & Marketing uit. “Met de nieuwe commercial ‘Freedom’, versterken we het merkgevoel dat je altijd bij ons terecht kunt.”

Ontwikkeling van verzekeraar naar brede dienstverlener
De afgelopen periode heeft Centraal Beheer de ruim 35 jaar populaire ‘Even Apeldoorn bellen’ route verbreed. Spaapen: “Dit deden we om onze ambities in de volle breedte van dienstverlener in de etalage te zetten. In die campagnes tonen we het gemak dat wij klanten én niet-klanten bieden in alledaagse situaties in en om het huis. En dat is meer dan alleen verzekeringen. Zo bieden we ook hulp en gemak bij het aankopen van een nieuw huis, het verduurzamen van de woning of bedrijfspand en hulp bij klussen.

De nieuwe commercial van Centraal Beheer is vanaf vrijdag 4 juni op tv, maar vind je nu al hier.
Zie ook: https://nieuws.centraalbeheer.nl/centraal-beheer-lanceert-61e-even-apeldoorn-bellen-commercials