Allianz Direct viert eerste verjaardag met de klant

Online verzekeraar Allianz Direct bestaat ruim één jaar en viert dat het hele komende jaar met de klant. Om haar waardering richting klanten uit te spreken kondigt de verzekeraar de Klant Cadeau Show aan. Bestaande klanten maken in 2021 met de prijzenloterij elke maand kans op diverse mooie prijzen.

Ron Adams, Head of Marketing & Sales bij Allianz Direct: “Het afgelopen jaar hebben wij onze nieuwe merknaam geïntroduceerd met boegbeeld Usain Bolt. Hiermee onderstrepen wij de snelheid waarmee onze verzekeringsproducten kunnen worden vergeleken en afgesloten. Maar daarnaast blijft service geven aan onze klanten altijd prioriteit. Wij geloven namelijk in kwaliteit en de klant verrassen. Daar maakt deze prijzenloterij een onderdeel van uit.”

Maandelijkse loterijtrekking voor klanten
Voor de Klant Cadeau Show wordt elk actueel polisnummer van bestaande klanten omgezet in een lotnummer. Daarnaast worden langdurige klanten en klanten met meerdere polissen met extra winkansen beloond. De eerste trekking is op woensdag 27 januari, met prijzen als een Lamborghini-experience, een slipcursus of een slimme deurbel. Op de website van Allianz Direct kan meer informatie worden gevonden over de Klant Cadeau Show.

 
Eind 2019 ging verzekeraar Allsecur verder onder de naam Allianz Direct. Allsecur was al sinds de start in 2008 onderdeel van Allianz, maar nam de merknaam van het moederbedrijf aan toen vier Europese online merken van Allianz werden samengevoegd tot één Europees verzekeringslabel.