Adfiz stelt ‘Corona-informatie’ op website beschikbaar voor alle geïnteresseerden

Sinds ruim twee weken publiceert Adfiz op haar website dagelijks over corona-onderwerpen, gerelateerd aan vraagstukken die bij adviseurs en hun klanten kunnen leven. De brancheorganisatie stelt deze speciale  coronapagina nu ook beschikbaar  voor alle geïnteresseerden

De informatie bestaat uit:

Vragen over verzekeringen: Adfiz heeft met het Verbond van Verzekeraars afgesproken vragen over verzekeringen te verzamelen en samen met hun taskgroep corona te behandelen en beantwoorden. Op onze coronapagina vind je:

Vragen over steunmaatregelen: Voor ondernemers die als gevolg van de corona-uitbraak in (financiële) problemen komen, worden door de overheid tal van steunmaatregelen opgetuigd. De belangrijkste informatieloketten vind je op onze coronapagina:

Vragen over bedrijfsvoering

Voor alle ondernemersvragen hebben overheid, VNO-NCW, MKB Nederland en de Kamer van Koophandel het KvK Coronaloket geopend. Op de coronapagina is  informatie verzameld over:

Vragen over klantcommunicatie

Direct klantcontact is in de huidige situatie lastig. Op de coronapagina wordt  informatie gebundeld over communiceren met klanten:

  • Veilig communiceren en klantakkoord vragen met Safebay: Werken op afstand. Safebay is 2 maanden gratis, ook voor niet ANVA-gebruikers.
  • Informatie over berichten om te delen met klanten: Klantinformatie

Vragen over AdfizZoek je informatie over de bereikbaarheid van het Adfiz bureau of over de status van geplande evenementen? Ook deze informatie is via de coronapagina te bereiken. Je vindt de informatie hier.

Overige vragen en antwoorden
Hier vind je informatie die niet onder de eerdergenoemde onderwerpen valt.

Tot slot heeft Adfiz op de  coronapagina ook een overzicht van sites die actuele informatie bieden over de ontwikkelingen rondom het coronavirus