a.s.r., De Goudse en Scildon genomineerd in categorie Klantbelang van Adfiz Prestatie Onderzoek


45 initiatieven werden aangemeld voor het vernieuwde Adfiz Prestatie Onderzoek. Deze afgelopen weken zijn de jury’s bijeengekomen om de genomineerden vast te stellen. Voor het thema Klantbelang heeft de jury onder leiding van voorzitter Arjan Vliegenthart de volgende initiatieven genomineerd (in alfabetische volgorde):

Nominatie 1: a.s.r. met Vitality
Bewegen maakt mensen mentaal en fysiek gezonder; het draagt bij aan de productiviteit, meer plezier op de werkvloer en minder ziekteverzuim. Met de Vitality-app van a.s.r. krijgen mensen inzicht in hoe vitaal ze zijn en hoe ze dit kunnen verbeteren. Door gezonde keuzes aantrekkelijk te maken wordt gepoogd gedragsverandering op de korte en lange termijn te realiseren. Voor de adviseur ziet a.s.r. het als een praktische manier om met een werkgever concreet aan de slag te gaan met duurzame inzetbaarheid.

Nominatie 2: De Goudse met Reisapp
Alleen verzekerd zijn als je echt op reis bent, dat is wat de Goudse met de Reisapp mogelijk maakt. De app registreert wanneer de klant in het buitenland is en biedt dan automatisch dekking. Is de klant weer in Nederland, dan wordt de dekking automatisch opgeschort en wordt de verschuldigde premie van de bankrekening van de klant afgeschreven.

Nominatie 3: Scildon met Huurverzekering

De markt bewust maken van de financiële risico’s die huurders lopen bij het overlijden van een partner en daarvoor een oplossing bieden, dat beoogt Scildon met de Huurverzekering. Met de verzekering kunnen huurhuishoudens zekerheid kopen om na een overlijden voor een bepaalde tijd tot 10 jaar te kunnen blijven wonen. Hiervoor ontvangen zij maandelijks een vooraf afgesproken bedrag, in plaats van een uitkering ineens. Voor financieel adviseurs biedt het gelegenheid om met toekomstige hypotheekklanten in contact te komen aangezien veel huurders op termijn toch een koopwoning willen.

De komende week worden de genomineerden voor de laatste categorie Verzekerbaarheid bekendgemaakt. De uiteindelijke winnaars per categorie worden op 12 januari bekend gemaakt tijdens de Adfiz Nieuwjaarsbijeenkomst. Wil je daar ook bij zijn, klik dan hier