Topman David North aanwezig bij officiële lancering Sedgwick in Nederland op 16 oktober a.s.

De Laurenskerk in Rotterdam vormt op 16 oktober a.s. het prachtige decor van de officiële lancering van Sedgwick in Nederland, de nieuwe naam van expertise- en claimsmanagementbureau Cunningham Lindsey na de recente overname door Sedgwick, een internationale markleider op het gebied van technologische risico’s, werknemersvoorzieningen en geïntegreerde bedrijfsoplossingen. Tijden de bijeenkomst voor relaties uit de verzekeringsbranche en andere bedrijfstakken zal David North, president en CEO  van Sedgwick, aanwezig zijn.  De lanceringsbijeenkomst start om 18.00 uur en zal tot 21,00 uur duren, waarin de gasten een walking dinner wordt aangeboden.

Onder de nieuwe, gemeenschappelijke bedrijfsnaam maakt het team in Nederland thans deel uit van de grootste schade-expertiseorganisatie ter wereld, waardoor het cliënten een nog breder scala aan oplossingen kan bieden, gekoppeld aan professionele service van het hoogste niveau. Daarnaast zijn deze lokale experts voortaan verzekerd van Sedgwick’s wereldwijde kennis en toegang tot binnen de groep aanwezige technologie, talent en deskundigheid. “Dit is een historisch en uiterst enerverend moment voor ons en onze cliënten,” stelde Jeroen Fröhlich, CEO van Sedgwick Nederland, eerder. “Door onze mensen en middelen samen te brengen binnen de Sedgwick-familie, kunnen we voortbouwen op de stevig gevestigde reputaties van beide bedrijven en een breder portfolio bieden aan wereldwijde oplossingen waar onze cliënten behoefte aan hebben – verzorgd door dezelfde lokale experts die ze al jarenlang kennen en vertrouwen.”

Sedgwick heeft thans 21.000 deskundigen in dienst verspreid over 65 landen, die wereldwijd toonaangevende bedrijfsoplossingen bieden aan werkgevers, verzekeringsmaatschappijen, makelaars, verzekeringnemers en consumenten. Met de uitbreiding van ons aanbod en technische middelen biedt Sedgwick een ongekend breed scala aan diensten en specialismen waarmee kan worden voldaan aan de complexe behoeften van meer cliënten en op meer plaatsen dan ooit tevoren.

 

 

 

 

 

 

Foto LinkedIn