Schadegarant wijzigt interne organisatie 

Schadegarant heeft haar interne organisatie gewijzigd. Dit meldt de organisatie in een bericht op haar website.
Met deze wijzigingen zegt Schadegarant de focus van een puur procesgerichte interne organisatie te verleggen naar een steeds meer op partnership gerichte organisatie. “Dit betekent een naadloze aansluiting op het nieuwe samenwerkingsmodel. Hierdoor verbetert ook de samenwerking met de stakeholders en neemt de toegevoegde waarde van de geleverde services toe, bericht Autoschadeportaal.nl.
Schadegarant en Glasgarant gaan voortaan werken met een Service Center dat voor alle operationele processen verantwoordelijk is. Hier komen alle vragen terecht. Voor de relaties met de klanten blijven de relatiemanagers verantwoordelijk. Dit zijn Frits Hillebrandt (Senior Relatiemanager) en de per 1 september aangestelde Ronny Wiecherink. “Aanvankelijk zijn zij verantwoordelijk voor de Schadegarant relaties”, zo meldt het bericht. “Hieraan worden stapsgewijs tevens de relaties van Glasgarant toegevoegd.”Naar eigen zeggen worden Schadegarant en Glasgarant door de nieuwe interne structuur in staat gesteld om efficiënter samen te werken onder leiding van directeur Frank van Donk.

Bron: Autoschdeportaal.nl.