S.O.S. Schadehulp krijgt veel respons op second opinion-actie na afgewezen schade of te lage vergoeding 

 

S.O.S Schadehulp, één van de onderdelen van het op een breed schaderegelingsterrein actieve Schadehulp, heeft onlangs haar dienstverlening middels een audiovisuele promotiecampagne onder de aandacht gebracht van een breed publiek. In een korte videoboodschap wijst directeur Frank Fukking de ontvangers op de mogelijkheid van een gratis second opinion bij een afgewezen schade, een naar de mening van de gedupeerde te lage schadevergoeding of een meningsverschil over de toegepaste polisclausules.

Desgewenst kijken de schadespecialisten van S.O.S. Schadehulp of een schade terecht of onterecht is afgewezen, het toegekende schadebedrag juist is of niet, de polisclausules juist zijn toegepast of dat het gehanteerde afschrijvingspercentage van goederen correct is of niet. Ziet S.O.S. Schadehulp mogelijkheden om de afwijzing ongedaan te maken of een hogere schadevergoeding er voor de gedupeerde uit te slepen, dan wordt in overleg met de gedupeerde actie ondernomen volgens een overeengekomen vergoeding.

Volgens Fukking is het videofilmpje fors bekeken – 21.000 keer binnen drie dagen – en heeft de actie inmiddels geleid tot de eerste opdrachten.