Nieuwe corporate identity voor Dolmans

 

Vanaf vandaag heeft Dolmans Groep haar merkbelofte gewijzigd in combinatie met een nieuwe corporate identity. Hierbij neemt Dolmans na ruim 15 jaar afscheid van haar kenmerkende logo. Met deze nieuwe corporate identity is Dolmans klaar om haar specialisme verder kracht bij te zetten.

Naast een nieuwe merkbelofte heeft Dolmans ook haar kernwaardes, merk-missie/visie opnieuw beschreven. ‘Gewoon doen wat de klant van ons verwacht zorgt voor tevreden klanten, maar wij willen gaan voor enthousiaste klanten.’ aldus Berthil Dolmans, algemeen directeur Dolmans Groep. ‘Met de komst van onze nieuwe corporate identity zijn we met alle entiteiten gaan nadenken hoe wij onze klanten enthousiast kunnen maken. Hoe wij ze elke dag weer een goed gevoel kunnen geven. Zo zijn wij ook aan onze nieuwe merkbelofte gekomen. Gegarandeerd een goed gevoel.’

Dolmans is begonnen in 1958 als schoonmaakbedrijf, inmiddels zo veel meer dan dat. Met een grote diversiteit aan diensten en zo’n 2.000 medewerkers vormen we een groep van specialisten die net een stapje extra zetten voor duizenden klanten als het gaat om schoonmaak, calamiteiten, asbest sanering, facility management en specialistische reiniging.