Natasja den Otter versterkt per 1 mei a.s. het salesteam van BELFOR (Nederland) B.V.


Natasja den Otter (28) zal per 1 mei a.s.  het salesteam van BELFOR komen versterken in de functie van accountmanager. Zij werkte de afgelopen twee jaar bij Schouten Zekerheid in de functie van schadespecialist en daarvoor gedurende eveneens twee jaar als schadebehandelaar bij Broadspire,  onderdeel van Crawford & Company.

De directie van BELFOR (Nederland) B.V. is verheugd dat een vrouwelijke jong professional de gelederen komt versterken. Hiermee komt het BELFOR-team verder op sterkte want naast Natasja is ook enige tijd geleden ook Arnoud Klaren als accountmanager in dienst getreden. Omdat hij zich richt op BELFOR Technology was er behoefte aan verdere versterking binnen BELFOR Nederland.

Patrick Neeleman, Manager Marketing & Sales bij BELFOR (Nederland) zegt blij te zijn met de komst van Natasja. “Ondanks haar jeugdige leeftijd beschikt zij over een hoog kennisniveau. Bovendien was het een lange zoektocht naar de juiste persoon  die een prettige persoonlijkheid weet te combineren met de nodige kennis. Ik ben er dan ook van overtuigd dat we de juiste collega in Natasja hebben gevonden  en kijk uit naar een langdurige samenwerking met haar!”

Algemeen directeur Leo Mulder vult tot slot aan dat dit een stap is die geheel past binnen de strategie van de onderneming. “Immers, er zit een enorme dynamiek in onze markt waarvan we enerzijds initiatiefnemer zijn en anderzijds naadloos proberen aan te sluiten bij alle wensen en eisen van onze klanten. Het is uitzonderlijk belangrijk met grote regelmaat even bij onze relaties aan te schuiven zodat we kennis hebben van de ontwikkelingen die daar plaatsvinden maar ook kennisnemen van zaken die in de toekomst kunnen gaan spelen. Om dezelfde reden vinden we het ook belangrijk dat onze relaties op de hoogte zijn van alle zaken die binnen ons bedrijf spelen. Ondanks de tendensen in de markt realiseren we nog altijd een gezonde groei en dat is mede te danken door de centrale positie die de klanten bij ons innemen. Blijkbaar doen we het goed en dat willen we graag zo houden. Natasja is dan ook meer dan welkom.”