Managementteam Vanderwal & Joosten verrast  op zilveren jubileumfeest relaties met ludieke ‘YMCA-act’

 

Expertisebureau Vanderwal & Joosten BV heeft afgelopen zaterdag 14 april jl. zijn 25-jarig bestaan op feestelijke wijze gevierd samen met vele relaties uit de verzekerings- en schaderegelingsbranche. Op een gezien de activiteiten van het bureau toepasselijke locatie – Lijm & Cultuur in Delft, een voormalige lijmfabriek – werden de ca. 250 aanwezigen verrast op een afwisselend, spectaculair programma. Met als één van de hoogtepunten het optreden van het volledige managementteam als de ‘Village People’, die tot grote hilariteit van de aanwezigen in een variant op de bekende hit ‘YMCA’ de eigen dienstverlening op rijm had gezet waarbij de letters Y.M.C.A waren vervangen door Vee Wee en Jee.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De bezoekers werden bij  aankomst als ware VIP’s onthaald door een fanatiek onvangstteam met gejuich, toeters, schouderklopjes en selfies. Na de ontvangst met champagne was er een kort plenair programaa, waarbij directievoorzitter Gerrit Taal de aanwezigen welkom heette, kort de afgelopen 25 jaar belichtte en zowel de founding fathers Koos van der Wal en Paul Joosten, zijn directiecollega’s Sydney Boogaard en Jurjen Witte als de overige medewerkers bedankte voor de samenwerking en de aanwezige  opdrachtgevers voor het in VWJ gestelde vertrouwen. Aansluitend was er een optreden van cabaretier Jasper van Kuijk, die in zijn confererence onder meer enkele grappen vertelde over het werk van VWJ, de aarbevingsschades in groningen, het Europees Schadeformulier, alsmede de man/vrouw-relatie op de werkvloer na de ‘mee-too-affaire’.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na het reeds gememoreerde ‘YMCA-optreden’ gingen de buffetten open, zong het voltallige personeel de directie toe op de wijs van ‘hallo allemaal, leuk dat u hier bent’ en voerden Koos van der Wal en Paul Joosten ala  Waldorf & Statler een humoristische act voor twee heren op, waarbij de zelfspot niet ontbrak. Hierbij onthulden zij zowel het cadeau van het personeel aan de directie – drie sculpturen voorstellend ‘het samenspel van vertrouwen en steun zorgt voor succes’  – als hun ‘eigen borstbeelden’, die als stimulans eer directie en personeel moeten gaan fungeren bij de entree van de bedrijfsvestigingen: twee apen, licht cynisch verwijzend naar de werking van de apen rots. Het feest ging mede door de funky band Nighttrain nog lang door.