FRISS opent kantoor in Keulen om verzekeraars in de DACH-regio beter te ondersteunen in hun strijd tegen fraude

Nadat  FRISS, de wereldwijde leverancier van oplossingen voor fraude- en risicoanalyse voor de verzekeringssector, end vorige maand de komst van een vestiging in het Franse Parijs heeft aangekondigd, meldde het gisteren (5 februari jl.) de opening van een nieuwe vestiging in hartje Keulen om de zogenoemde DACH-regio (Duitsland,Oostenrijk en Zwitserland) te bedienen.

Als General Manager DACH is Nicola Virzi verantwoordelijk voor de operatieve werkzaamheden op de Duitstalige markt en geeft hij leiding aan het nieuwe kantoor in Keulen. Virzi begon zes jaar geleden als Sales Manager bij FRISS om de uitbreiding van het bedrijf naar de Duitstalige verzekeringsmarkt te begeleiden en was eerder werkzaam in verschillende functies als expert en manager op het gebied van schade, fraude en IT in de verzekeringssector.

Het bestaande DACH-team is inmiddels fors uitgebreid en zal verder worden aangevuld met ervaren verkoopprofessionals, consultants, verzekeringsexperts en projectmanagers. “Dit is voor mij een geweldig moment. Ik verheug me erop deze stap te zetten samen met mijn FRISS collega’s. Als bedrijf zijn we in een ideale positie om onze klanten in de hele Customer Life Cycle te voorzien van competente kennis in de eigen taal. Daar komt bij dat we nu kunnen voldoen aan de groeiende vraag naar op AI-gebaseerde geautomatiseerde fraudeoplossingen”, aldus Virzi.

Marc Mulder, FRISS CCO: “De DACH-regio is voor ons een van de belangrijkste verzekeringsmarkten. Om onze klanten te kunnen helpen, is belangrijk dat we hun uitdagingen ook echt begrijpen. Ik ben ervan overtuigd dat deze uitbreiding, onder leiding van Nicola Virzi, de groeidoelstelling van FRISS verder zal bevorderen en dat het voor onze klanten een plezier zal zijn om zaken met ons te doen.”