FOCWA start online herfstcampagne samen met leden

De herfstvakantie is begonnen en de bladeren beginnen weer van de bomen te vallen. Tijd voor consumenten om weer met de caravan of camper op pad te gaan, en het risico dat auto’s eventuele schade oplopen door vallende kastanjes en/of slipgevaar door gladde bladeren. Hier wil FOCWA op inspelen door, samen met haar leden, een online mediacampagne te starten om consumenten te adviseren hun auto, caravan of camper te laten controleren en/of herstellen.

FOCWA ziet het als haar taak consumenten weer veilig de weg op te krijgen en dat ze de weg naar het FOCWA-schadeherstelbedrijf (opnieuw) weten te vinden! Zo blijft de veiligheid en kwaliteit steeds voorop staan bij schadeherstel. Consumenten die hun auto, caravan of camper bij een FOCWA-bedrijf laten herstellen kunnen vertrouwen op vakmanschap. Met deze campagne wil FOCWA de boodschap overbrengen veilig en voorbereid op pad te gaan door langs te gaan bij een van de FOCWA-bedrijven.

Online campagne samen met FOCWA-leden

De online mediacampagne om consumenten te overtuigen om het deukje in de auto, de barst in de ruit en de kras op de caravan- en/of camper te laten herstellen bij een erkend FOCWA-bedrijf is te zien op alle social mediakanalen en op focwa.nl. Met deze campagne ondersteunt FOCWA de business van haar leden. Uit de bedrijven met de meeste likes, reacties en deelacties wordt in ieder geval een bedrijf gekozen dat zijn/haar verhaal kan doen in het komende FOCWA Magazine.

.