De eerste editie van dit jaar van de nieuwsbrief van Dé Letselschadehulpdienst heeft als thema herstelgerichte dienstverlening. Hierover komen de verschillende partijen binnen de personenschadebranche aan het woord: een verzekeraar, belangenbehartiger en een Personenschade-expert.
Kim Neuteboom Spijker (Achmea Personenschade), Frank Franssen (Sedgwick) en Rutger Zwols (Wolthers Jagersma Advocaten delen hun ervaringen met herstelgerichte dienstverlening. Heeft herstelgerichte dienstverlening toegevoegde waarde in dossiers? En zo ja, op welke manier? Ook Slachtofferhulp (Rosa Jansen), NLE (Judith Dingemanse) en De Letselschade Raad (Remco Heeremans) delen in deze nieuwsbrief hun visie op deze vorm van dienstverlening. Wat vinden zij ervan en hoe kan het in de toekomst nog beter?
Zoals gebruikelijk laat Dé Letselschadehulpdienst in de nieuwsbrief ook een van haar providers aan het woord. Dat is dit keer Chris Bruins van de Zorg Outlet. In de uitgave worden ook de initiatiefnemers Martin de Haan en Toine Raasveld geïnterviewd over Dé LSHD. “Waar geld en schadevergoeding in letselschadezaken nog steeds een belangrijke rol speelt, wil Dé LSHD vooral mensen helpen. En daarmee kijken we verder dan de gebruikelijke kaders´