CED voldoet aan normen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren

 

CED voldoet aan de normen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Omdat CED geen verzekeraar is, kan het bedrijf niet op alle keurmerknormen getoetst worden en het  Keurmerk niet als zodanig verkrijgen. “Dat  maakt ons chter niet minder trots op deze erkenning. Bovendien is CED het eerste expertisebureau dat zich succesvol heeft laten keuren op een aantal relevante normen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren.”, aldus CED. “Mensen die met expertisebureau CED te maken krijgen, willen goed en snel geholpen worden. Dat betekent dat CED kwalitatief goede dienstverlening moet leveren en extreem klantgericht moet zijn. CED meet voortdurend hoe succesvol het daarin is. Als onderdeel daarvan heeft CED zich laten toetsen door Stichting toetsing verzekeraars die het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) uitgeeft. En dat leverde een positief resultaat op!”

Stichting toetsing verzekeraars onderzoekt of een bedrijf zijn beloftes nakomt en een hoogwaardige kwaliteit van dienstverlening biedt. De stichting gaat ook na of het bedrijf duidelijke en eerlijke informatie geeft. Ron van Kesteren, directeur van de stichting: ‘Wij hebben CED beoordeeld op die keurmerknormen die onder meer gaan over helder taalgebruik, de aanpak bij claims en klachten en de kwaliteit van het klantcontact. Wij concluderen dat CED aan de getoetste normen voldoet. Daarmee toont CED aan dat het de klant goed bedient, een belangrijk signaal voor partijen waarmee CED samenwerkt.’