BELFOR en BELFOR Technology hebben ruim 350 brancheprofessionals virtueel laten ontmoeten tijdens geslaagde geanimeerde pubquizzen

Sinds februari hebben BELFOR en BELFOR Technology op talrijke donderdag en vrijdagmiddagen een groot aantal digitale pub quizzen georganiseerd voor de medewerkers van makelaars, verzekeraars, expertisebureaus, VVE’s, woningbouwcorporaties alsmede een tweetal sessies voor de leden van Young Insurance. Tijdens deze geanimeerde bijeenkomsten werden de deelnemers niet alleen getoetst op algemene kennis, sport en cultuur en op wetenswaardigheden van de beide BELFOR-bedrijven, maar ook specifiek op hun kennis op het gebied van schades, schadeherstel en preventie.

Bij elke editie werden drie winnaars verrast met een kleine attentie: een cadeau- of een bioscoopbon. In de afgelopen maanden hebben ongeveer 350 brancheprofessionals meegedaan aan de digitale pub quiz. De reacties van de deelnemers waren louter enthousiast.

Algemeen directeur Vincent Talle:  “Gebleken is dat deze bijeenkomsten in een grote behoefte voorzien om in de huidige corona-periode met branchegenoten in contact te komen, ook al was het slechts ‘op afstand’. Terugkijkend hadden wij niet verwacht dat dit zo’n succes zou worden. We zijn dan ook blij dat we mochten bijdragen om de professionals in onze branche een moment te geven van ontspanning in deze spannende tijd. Vanzelfsprekend hopen we dat we snel weer de mogelijkheid krijgen om elkaar live te spreken en te zien maar dit was een fantastisch alternatief tussen alle zwaardere online events.”.

Het reconditioneringsbedrijf gaat met de pub quizzen door zolang hiervoor belangstelling is. Geïnteresseerden kunnen hiervoor contact opnemen met Patrick Neeleman en/of Natasja den Otter, email: patrick.neeleman@nl.belfor.com en/of Natasja.Denotter@nl.belfor.com