ASN Gorinchem ASN-vestiging van het Jaar

ASN Autoschade Service Gorinchem is uitgeroepen tot ‘ASN-vestiging van het Jaar 2017/2018’. Dat is onlangs bekendgemaakt tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering van ASN. ASN Autoschade Service Carrera Waspik en ASN Autoschade Service OudBeijerland eindigden op de tweede en derde plaats.

‘Deze uitverkiezing is een extra boost voor ons hele team.’ Dat zegt een trotse directeur Gijs de Blieck van ASN Gorinchem. Het van oorsprong familiebedrijf bestaat ruim 32 jaar en is één van de grondleggers van ASN Groep. De vestiging viel al eerder in de prijzen, met een tweede plaats in 2013 en diverse eervolle vermeldingen. ‘Dat we nu eerste zijn geworden, is echt top’, aldus Gijs de Blieck. ‘Het is een erkenning van en een bewijs van waardering voor wat we als bedrijf doen. Wij zetten ons elke dag voor 200% in om onze klanten de allerbeste service te bieden, zodat ze na de zure ervaring van een schade weer met een vrolijk gezicht de werkplaats uitrijden. En daar blinken we duidelijk in uit, want in klantvriendelijkheid scoren we continu een vette 9+. Ook doordat onze medewerkers nog echte vaklui zijn, specialisten die je tegenwoordig vrijwel nergens meer tegenkomt. De meesten werken al jaren bij ons en hebben een schat aan kennis en ervaring. Zo zijn we naast het reguliere schadeherstel gespecialiseerd in de reparatie van exclusieve auto’s. De prijs is dan ook vooral een compliment voor onze ploeg, want hun inzet en enthousiasme is de basis van ons succes!’  (op de foto v.l.n.r. Eric Mansveld franchisemanager ASN Groep, Gijs de Blieck directeur ASN Gorinchem)

Zilver voor ASN Autoschade Service Carrera Waspik Ook voor Roy van der Vleuten, sinds 2009 eigenaar van ASN Carrera Waspik, was de algemene ledenvergadering een moment om nooit te vergeten. Vorig jaar kreeg zijn bedrijf bij de verkiezingen een speciale vermelding, nu was het met de tweede plaats echt raak. ‘Wij spannen ons continu in om onze werkprocessen te verbeteren en klanten de kwaliteit te bieden die zij verwachten. Niet om een prijs te winnen, maar omdat we willen excelleren in wat we doen. Dat we daar nu op deze manier voor worden beloond, geheel onverwacht, ervaar ik als een grote schouderklop’, zegt Roy van der Vleuten. ‘Het onderstreept dat we als team goed bezig zijn en dat motiveert om vol gas op deze weg door te gaan. Als dit ons volgend jaar in de algemene ledenvergadering de eerste plaats oplevert, is dat leuk. Maar met behoud van de tweede plek ben ik ook dik tevreden.’

Brons voor ASN Autoschade Service Oud-Beijerland Voor vestigingsmanager Anne Nouwt van ASN Oud-Beijerland kwam de derde plaats naar eigen zeggen als een mooie verrassing. Het is een beloning voor het werk dat wij doen. ‘Ik had het totaal niet verwacht en het voelt voor mij als goud. In onze vestiging draait alles om één ding: de klant een warme douche bezorgen. Dat doen we door goed te luisteren, onze werkzaamheden helder uit te leggen en openheid van zaken te geven. Ook zorgen we altijd dat de auto er spic en span bij staat als de klant ‘m weer komt ophalen. Ongevraagd net even iets extra’s doen, dat is voor ons service. Of we hieraan de derde plaats te danken hebben, weet ik niet. Ik ben er in elk geval ontzettend trots op, en onze medewerkers ook!’

Over de verkiezing ‘ASN-vestiging van het Jaar’ ASN Groep reikt sinds 2005 jaarlijks de prijs ‘ASN-vestiging van het Jaar’ uit. Alle aangesloten  schadeherstelbedrijven worden aan de hand van vastgestelde normen getoetst op criteria zoals klanttevredenheid, service, doorlooptijd, gemiddeld schadebedrag, duurzaamheid van de reparatie en de kwaliteitszorg. Wie in deze interne competitie het hoogste scoort, mag zich een jaar lang ‘Vestiging van het Jaar’ noemen. Doel van de verkiezing is via een benchmark de ondernemers te vergelijken en kwalitatief naar een hoger plan te tillen