ASN Autoschade Service Blewanus Breda winnaar Alphabet Award in vierde kwartaal 2016

 

“Leuk, trots, maar vooral een bevestiging voor wat we doen en hoe we ons werk doen.Dat is de reactie van Corné Buurstede, eigenaar van het 20 medewerkers tellende ASN Autoschade Service Blewanus Breda, op het winnen van de Alphabet Award voor de best presterende schadepartner in het vierde kwartaal van 2016. Van de 140 autoschadeherstelbedrijven van ASN, ABS, Schadenet, Stern en UAS, die de leasemaatschappij heeft geselecteerd voor het herstellen van autoschades, kwam het Bredase ASN-bedrijf uit de bus met de hoogste NPS (Netto Promotor Score) voor klanttevredenheid. Tijdens een feestelijke bijeenkomst in zijn bedrijf ontving Buurstede vorige week, in aanwezigheid van ASN-directeur Cees Klaassen en accountmanager  Floor van Zaal,  de glazen award uit handen van Marcel Uitenbroek en Tim Krempel, resp. teamleider Damage Control en manager Insurance  & Accident Management bij Alphabet. Eerder die dag had het leasebedrijf al een heerlijke taart laten bezorgen voor het personeel.

Bij ASN Autoschade Service Blewanus Breda zijn ze vooral in hun nopjes met het feit dat het bij de Alphabet Award in feite om een Publieksprijs gaat. “Onze klanten hebben aangegeven onze service en kwaliteit, wat onze speerpunten zijn, hoog te waarderen. Dat is waar we het met z’n allen voor doen en maakt het winnen van deze prijs voor ons extra bijzonder”, benadrukt Buurstede. “Een automobilist die bewust kiest voor het leasen van een auto wil zo min mogelijk kopzorgen rond zijn auto. Daarom ontzorgen wij onze klanten bij schade zoveel mogelijk: met het papierwerk, maar ook met andere praktische zaken, zoals onze haal- en brengservice, het schoon opleveren van de auto en een kleine attentie na afloop. En uiteraard komen wij onze afspraken na, terwijl ook een goede, tijdige communicatie essentieel is. Het zijn vaak kleine, simpele dingen, maar die maken wel het verschil.” Twee reacties van tevreden klanten uit het onderzoek van Alphabet onderstrepen dat. ‘…In het gehele proces heb ik de service van Alphabet als heel positief ervaren…’, reageerde er één; ‘…Géen opmerkingen, de schade is snel en kundig afgehandeld…’ een ander.

Positief

Alphabet (100% eigendom van BMW) is met 430 medewerkers en met een leasewagenpark van 78.000 auto’s, de op twee na grootste leasemaatschappij annex mobiliteitsprovider van Nederland en maakt het binnen Europa deel van de Top-5 uit. Sinds begin 2016 reikt Alphabet elk kwartaal de award uit aan de best presenterende schadepartner uit het 140 herstelbedrijven tellende netwerk: degene met de hoogste NPS-score voor klanttevredenheid in die periode. Volgens Marcel Uitenbroek wil Alphabet met de award de positieve kant van de schadeherstelbranche belichten. “In de sector wordt vaak de focus gericht op de zaken die (verdere) verbetering behoeven, terwijl wij met onze award juist de aandacht willen vestigen op het merendeel van de zaken die wél goed gaan. Daarmee willen wij onze waardering uitspreken voor de inzet en verrichte werkzaamheden van de professionele autoschadeherstelbedrijven,die in feite een verlengstuk vormen voor onze service naar onze klanten.”

op de foto Van links naar rechts: Corné Buurstede (ASN Autoschade Service Blewanus Breda), Marcel Uitenbroek en Tim Krempel (Alphabet)