Apetrots’ ASN Beukers Vlaardingen door Meeùs Schade Service verkozen tot ‘Schadehersteller van het Jaar 2016

“We zijn verrast maar apetrots”. Dat was de spontane reactie van schademanager Patrick Stougie van ASN Beukers Vlaardingen op de uitverkiezing tot ‘Schadehersteller van het Jaar 2016’ door Meeùs Schade Service. Het verzekeringsbedrijf kiest jaarlijks uit de circa 130 schadeherstelbedrijven uit haar landelijke netwerk, waaronder 81 ASN-vestigingen, het bedrijf dat bij de verrichte onafhankelijke audits, uitgevoerd door DEKRA, het beste scoort op een vijftal zaken: kwaliteit/uitvoering van het schadeherstel, klanttevredenheid, het bedrijfsproces, de administratieve verwerking en de service. Met een score van 95 van de maximaal haalbare 100 punten kwam het acht medewerkers tellende ASN Beukers Vlaardingen, onderdeel van Toyotadealer Beukers in die plaats, als beste uit de bus. Op donderdag 15 december 2016 reikte een delegatie van Meeùs Schade Service, onder wie schade- en fraudecoördinator Ben Dijkstra het gevelbord uit met de tekst ‘Schadehersteller van het Jaar 2016’ uit aan Patrick Stougie en zijn medewerkers. Eerder op de dag werd het managementteam van ASN Beukers Vlaardingen door Meeùs Schade Service getrakteerd op een lunch en was er voor het personeel een grote taart.

ASN Beukers Vlaardingen bestaat in de huidige vorm tien jaar, maar kent een langere historie. Zo is het één van de ASN-vestigingen van het eerste uur. Het schadeherstelbedrijf wordt de afgelopen 3,5 jaar geleid door schademanager Patrick Stougie, die bij de voorganger ooit begon als monteur. Over de sterke punten van zijn team zegt hij: “Natuurlijk leveren we in de eerste plaats kwalitatief hoogwaardig reparatiewerk. Naast kwaliteit staat klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel. Daarnaast stellen wij ons flexibel op. Dat komt onder meer tot uiting in ons streven om, ondanks onze strakke werkplanning, klanten die tussendoor komen met een schade zo goed en zo snel mogelijk weer de weg op te krijgen. Bovendien kan men voor alle soorten schades bij ons terecht: van spot repair tot het grotere, meer complexe herstelwerk. We hebben alle specialismen in huis.”

Stougie en zijn medewerkers zijn zeer in hun nopjes over de uitverkiezing. “Het is een bevestiging voor onze manier van werken. Ook uit eigen kwaliteits- en klanttevredenheidsonderzoeken komt naar voren dat onze klanten onze service en kwaliteit van ons herstelwerk hoog waarderen: met gemiddeld een ruime ‘9’. Dat we in de audits in opdracht van Meeùs Schade Service een 9.5 scoren, stemt ons helemaal tot tevredenheid. We mogen ons nu een jaar lang ‘Schadehersteller van het Jaar’ noemen en daarover zijn we allen dan ook apetrots.”

Ron Gardenier, directeur UMG Assuradeuren, waarvan Meeùs Schadeservice onderdeel is : “De uitverkiezing ‘Schadehersteller van het jaar’is een extra waardering voor de focus op serviceverlening en klantgerichtheid die het hele team van ASN Beukers en dat gedurende het hele jaar door.”Cees Klaassen, commercieel directeur ASN Groep, vindt het een fantastische prestatie van de medewerkers van ASN Beukers Vlaardingen dat zij benoemd zijn tot Schadehersteller van het Jaar 2016 door Meeùs Schade Service. ‘Wij zijn trots op het door hun behaalde resultaat. Alle inspanningen om Meeùs en al haar verzekerden zo goed mogelijk van dienst te zijn worden hiermee beloond.’