AAS Schadeherstel gaat met ‘Daghherstel de ’WA-markt op

Allround Automotive Solutions (AAS) heeft in de ‘autoboutique’ van De Dames van Hurkmans in Den Bosch ‘A.A.S. Dagherstel‘ gelanceerd,  het consumentenlabel voor cosmetische autoschade dat op donderdag 15 november a.s. officieel van start gaat. A.A.S. Dagherstel staat voor het herstel van kleine cosmetische autoschades in één dag: van deukjes en krasjes tot dashboard- en interieurschade. De introductie volgt op de tests van dit label sinds vorig jaar in de eigen proeftuin A.A.S. Forepark in Den Haag. “We hebben A.A.S. Dagherstel verder ontwikkeld aan de hand van de eerste bevindingen in onze flagship store in Den Haag en de resultaten van ons eerste onderzoek onder particuliere autobezitters”, aldus Nicole Spenkelink, directeur van AAS. “Het onderscheidend vermogen van A.A.S. Dagherstel zit vooral in transparantie en garanties. Consumenten willen geen vanaf-prijzen en vakjargon.”

 

“We hebben een light-versie van het Audatex-systeem ontwikkeld, waarmee de meest voorkomende handelingen voor het herstellen van simpele schades zijn gestandaardiseerd”, verteld Nicole Spenkelink, algemeen directeur AAS. Middels dit systeem kunnen de Dagherstellers snel een offerte maken voor vrijwel elke cosmetische schade aan een auto, zowel voor ex- als interieur.  Het is een laagdrempelig systeem, omdat consumenten via social media en een speciale app contact kunnen leggen. “Wij hebben hoge ambities. Dagherstel moet zichzelf als merknaam waarmaken. Wij richten ons op een marktaandeel van tien procent van de cosmetische schades in de WA-markt. Hierbij gaan wij uit van zo’n 120 duizend schades die er jaarlijks in totaal op dit gebied door de particulier worden aangeboden, zoals uit onderzoek blijkt”, zegt Spenkelink tot slot.