BELFOR lanceert BELFOR Home; huiseigenaren kunnen via een abonnement 24/7 toegang krijgen tot hulp bij schade


Komende maandag 25 oktober a.s. lanceert BELFOR een abonnement voor huiseigenaren onder de naam BELFOR Home. Of de schade verzekerd is of niet, met het abonnement kunnen huiseigenaren 24/7 de telefonische hulplijn bellen, krijgen ze noodhulp én toegang tot de schadeherstellers van BELFOR.

Patrick Neeleman, manager marketing & sales bij BELFOR, legt uit: “Wij komen natuurlijk bij veel particulieren over de vloer, na bijvoorbeeld brand of bij de recente overstromingen. De schade-expert, de verzekeraar of Stichting Salvage heeft ons dan ingeschakeld voor de schadestop. Maar we krijgen van veel huiseigenaren de vraag of zij ons voortaan gelijk kunnen bellen, ook bij kleinere of niet verzekerde schade.”

Natasja den Otter, accountmanager bij de reconditioneringsspecialist, vult aan: “Schade houdt zich niet aan werktijden. Als je ’s nachts of in het weekend lekkage hebt, of als er door storm schade is aan je huis, dan heb je direct iemand nodig. Wie bel je dan? Op die vraag geven we nu antwoord met BELFOR Home.”

 Noodhulp, reinigen en herstellen

Na het eerste telefoongesprek komt BELFOR binnen een paar uur langs voor de eerste maatregelen om de schade te beperken. De specialisten nemen dan gelijk de schade op voor een vrijblijvende offerte en een plan van aanpak voor het herstel. Ook kunnen huiseigenaren bij BELFOR terecht voor het opsporen en herstellen van lekkage, bouwkundig herstel en schilderwerk, of het verwijderen van schimmel of graffiti. “Alles wat wij ook voor bedrijven en natuurlijk voor verzekeraars en schade-experts doen”, zegt Neeleman.